Myynnin ammattikorkeakoulu

Kuluttajille suunnattu puhelinmyynti yleensä aliarvioi niin asiakasta kuin työntekijääkin, jolloin tulos haetaan pelkän matematiikan kautta. Tällöin myyntityössä korostuu puheajan paljous viestinnän sisällön sijaan. Työntekijän tavoitteena on kertoa sama myyntipuhe mahdollisimman monelle, jolloin oletuksena on että tietty osa ihmisistä ostaa joka tapauksessa. Tapa on tehdasmaisen kustannustehokas ja johtamistyö on helppoa, jolloin päälliköksi voidaan valita toimiston paras myyjä riippumatta siitä onko ko. henkilöllä aitoa kiinnostusta johtamistyötä ja muiden auttamista kohtaan kohtaan.


“Raikas, luotettava henkilökunta ja asiakasta arvostava eteenpäin tulevaisuuteen katsova yritys. Mausteena hyvät ja pätevät esimiehet ja koulutukset” - Arja


Meillä Terveyspisteellä yrityskulttuuri pohjautuu tasavertaiseen ja oikeudenmukaiseen ilmapiiriin, jossa emme aliarvioi työkykyä tai oppimista vaan lähtökohtaisesti kohtaamme jokaisen yksilönä, jolla on henkilökohtaiset vahvuudet. Näiden vahvuuksien kautta suunnittelemme yhdessä henkilökohtaisen oppimispolun ja myyntitavan, joka palvelee sekä työntekijän tasaista kehittymistä, että työnantajan tuloksellisia tavoitteita. Ainutlaatuisen etävalmennuksemme ansiosta olemme saaneet lempinimeksi “myynnin ammattikorkeakoulu”.

Koeaika on jaettu kahteen eri vaiheeseen, jossa aloitusvaihe kestää ensimmäiset 3 kuukautta ja harjoitteluvaihe toiset 3 kuukautta. Emme kohtele henkilöstöä kertakäyttöisesti “tulos tai ulos” -mentaliteetilla vaan käytämme resursseja myynnin valmentamiseen. Tämä tuo rekrytointiin oman haasteensa, sillä haluamme käyttää näitä resursseja ihmisiin, joilla on asenne kunnossa ja halu työskennellä vapaasti ja vastuullisesti. Kaikista hakemuksista vain noin joka viides saa meiltä työtarjouksen haastattelun jälkeen.


"Useassa puhelinmyynti yrityksessä olen työskennellyt. Tämä työnantaja eroaa muista luotettavuudella. Täällä arvostetaan jokaista ja työyhteisö on kannustava" - Elina

Kun tahtotila on kunnossa niin keinot tekemiselle löytyy

Heikko motivaatio ja ymmärtämättömyys omasta toiminnasta aiheuttavat takertumisen ulkoisiin tekijöihin, jolloin heikosta myyntituloksesta on helppo syyttää esimerkiksi kontaktilistaa. Kun tahtotila on kunnossa niin keinot tekemiselle löytyy ja kykenemme katsomaan uuden oppimista avoimin mielin.

Toiveemme (ja oikeastaan myös vaatimuksemme) jokaiselle henkilöstömme jäsenelle on:

  1. halu tehdä kauppaa - pyrimme aina tulokselliseen työskentelyyn

  2. avoin oppimishalu - tarkastelemme omaa toimintaamme joka suunnasta

  3. ratkaisukeskeinen asenne - emme lannistu epäonnistumisten tai paineen edessä

  4. joustava työkaverina - hyväksymme jokaisen työyhteisön jäsenen omana itsenään ja vaalimme erilaisuutta voimavarana

  5. vastuuntuntoisuus - ymmärrämme kokonaiskuvaa ja miten yksilön työpanos siihen vaikuttaa

“Luotettava työnantajana, ihanat työkaverit, myyvät tuotteet, hyvä perehdytys työhön ja kannustava ilmapiiri“ - Pia

Tule meille työkaveriksi! Soita 044 239 5694, lähetä hakemus rekry@terveyspiste.fi tai klikkaa hakupainiketta alla.